شرایط استفاده از خدمات سایت
کاربران محترم فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه ، روند ثبت سفارش شما عزیزان در این فروشگاه به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات درج شده در سایت است.
لطفا به موارد زیر توجه فرمایید
- پس از دریافت سفارش مشتری در سایت، در سریعترین زمان ممکن کالای ثبت سفارششده را پردازش ، بستهبندی و تحویل اداره پست میشود و بر اساس آدرس مشتری ، بین سه تا پنج روز زمان مورد نیاز شرکت ملی پست است که از طریق سرویس پست ویژه سفارش مشتری در تمام شهرهای کشور تحویل شود.
- ساعت پاسخگویی پیشتیبانی تلفنی ، از ساعت ۸ تا ۲۱ در روزهای کاری خواهد بود.
- در بازه زمانی فروشهای فوقالعاده (حراج) بدلیل حجم بالای سفارشات ، تحویل کالا به اداره پست یک الی سه روز کاری زمان خواهد برد.
- بروز هر نوع آسیبدیدگی در هنگام حملونقل اداره پست بر عهده این فروشگاه نخواهد بود و مشتریان پس از تحویل میتوانند سریعا این موضوع را به پشتیبانی ۰۹۰۳۳۲۲۸۸۸۷ اطلاع داده تا همکارانمان به جهت حمایت از حقوق مشتریان خود حدالمقدور پیگیر اتفاق افتاده باشد.
- درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید (اتمام موجودی؛ مشکلات فنی به جهت زیر ساختهای اینترنتی و …) مبلغ پرداخت در بازه ۷۲ ساعت کاری به حساب کاربران برگشت خواهد خورد.
- ثبت شماره تماس و ایمیل صحیح و آدرس دقیق بهمراه کدپستی تنها راه ارتباطی با مشتریان بوده و هرگونه مشکل در خصوص ثبت اشتباه این اطلاعات بر عهده مشتری است.
- فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل بسته مشتریان به فرد دیگر توسط اداره پست نخواهد داشت و مرسولات بر اساس اعلام مشتری از طریق شماره پشتیبانی ۰۹۰۳۳۲۲۸۸۸۷ یا یادداشتی که در هنگام ثبت سفارش اعلام میکند ارسال خواهد شد.
- فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه متعهد میشود از کلیه اطلاعات ثبتشده در سایت به جهت احترام به حریم خصوصی مشتریان حفاظت به عمل آورد.
- کلیه سفارشات ثبت شده در دسته اکسسوری از این سایت به جهت داشتن توضیحات کامل (ابعاد و رنگ و جنس و…) شامل موارد تعویض نخواهد بود.
- سفارشات ثبت شده فقط تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا با هماهنگی پیشتیبانی 09033228887 امکان تعویض خواهند داشت.
- در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال کالا از جانب تیم دمسه مانند ارسال کالای اشتباه ؛ رنگ و سایز اشتباه ، وجود زدگی کلیه مسئولیت آن بر عهده این فروشگاه خواهد بود.