کاربران محترم فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه ، روند ثبت سفارش شما عزیزان در این فروشگاه به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات درج شده در سایت است.
لطفا به موارد زیر توجه فرمایید
پس از ثبت سفارش نهایی در سایت ، همکارات ما در سریعترین زمان ممکن کالا ثبت سفارششده را تحویل شرکت حملونقل طرف قرارداد یا اداره پست میشود و بازه زمانی تحویل در مقصد با توجه به فاصله شهرها خواهد بود.
ساعت پاسخگویی پیشتیبانی واتسآپ و تلفنی ، از ساعت ۸ تا ۲۱ در روز های کاری خواهد بود.
در بازه زمانی فروشهای فوقالعاده (حراج) بدلیل حجم بالای سفارشات ، تحویل کالا به شرکت حملونقل طرف قرارداد یا اداره پست یک الی سه روز کاری زمان خواهد برد.
بروز هر نوع آسیبدیدگی در هنگام حملونقل در شرکت حملونقل طرف قرارداد یا اداره پست بر عهده این فروشگاه نخواهد بود و مشتریان پس از تحویل می توانند سریعا این موضوع را به پشتیبانی واتسآپ اطلاعداده تا همکارانمان به جهت حمایت از حقوق مشتریان خود حدالمقدور پیگیر اتفاق افتاده باشد.
بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید ( اتمام موجودی؛ مشکلات فنی به جهت زیر ساختهای اینترنتی و … ) مبلغ پرداخت در بازه ۷۲ ساعت کاری به حساب کاربران برگشت خواهد خورد.
ثبت شماره تماس و ایمیل صحیح و آدرس دقیق تنها راه ارتباطی با مشتریان بوده و هر گونه مشکل در خصوص ثبت اشتباه این اطلاعات بر عهده مشتری است.
فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل بسته مشتریان به فرد دیگر توسط شرکت حملونقل طرف قرارداد یا اداره پست نخواهد داشت و مرسولات بر اساس اعلام مشتری در پنل یا واتسآپ یا یادداشتی که در هنگام ثبت سفارش اعلام میکند ارسال خواهد شد.
حریم خصوصی
- فروشگاه اینترنتی پوشاک دمسه متعهد میشود از کلیه اطلاعات ثبتشده در سایت به جهت احترام به حریم خصوصی مشتریان حفاظت به عمل آورد.
شرایط مرجوع کالا
کلیه سفارشات ثبت شده در دسته اکسسوری از این سایت به جهت داشتن توضیحات کامل ( ابعاد و رنگ و جنس و…) شامل موارد تعویض نخواهد بود.
سفارشات ثبت شده فقط تا 24 ساعت پس از تحویل کالا با هماهنگی پیشتیبانی واتسآپ امکان تعویض خواهند داشت.
در صورت بروز هر گونه مشکل در ارسال کالا از جانب تیم دمسه مانند ارسال کالای اشتباه ؛ رنگ و سایز اشتباه ، وجود زدگی کلیه مسئولیت آن بر عهده این فروشگاه خواهد بود.